ג'ימי באטלר מנצח את הלייקרס, 2-1 בגמר / רועי ויינברג

מיאמי היט (1) 115-לוס אנג'לס לייקרס (2) 104

משחק עצום של ג'ימי באטלר – 40 נקודות, 13 אסיסטים, 11 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-2 חסימות – נתן למיאמי ניצחון ראשון בסדרה.

מיאמי פתחו את המשחק עם הגנה טובה שהובילה ל-9 איבודים של הלייקרס ויתרון 9-22 מפתיע של ההיט (04:16 לסיום הרבע הראשון). הגנה נהדרת של הלייקרס, בשילוב יום רע בהתקפה של שתי הקבוצות, הפכה את הקערה והובילה לריצת 20-6 שנתנה את היתרון ללייקרס.

סל רדף סל ברבע השני עד לריצת 9-0 מוצלחת של מיאמי בהובלת ג'ימי באטלר וג'יי קראודר. הם הגיעו ל-37-44 באמצע הרבע השני. ההיט הצליחו לשמור על יתרון מפתיע במחצית ולעלות ל-54-68 בתחילת הרבע השלישי עם ריצת 0-10 ב-4 הדקות הראשונות של הרבע. הלייקרס הצליחו להוריד להפרש חד-ספרתי, אבל דקות נהדרות של באטלר החזירו את ההיט ליתרון דו ספרתי (70-81) 2:48 לסיום הרבע השלישי.

בשלב הזה, כשג'יימס על הספסל (אחרי שהיה הטוב בשחקני הלייקרס), אנטוני דיוויס התעורר והצליח להוריד את הלייקרס ל-80-85 בסיום 36 דקות של כדורסל. הלייקרס פתחה את הרבע הרביעי עם ריצת 11-4, הודות ל-3 נקודות ו-3 אסיסטים של לברון ג'יימס. שניים מתוכם היו למרקיף מוריס שקלע 2 שלשות ברצף מהפינה. 91-89 לייקרס, 08:56 לבאזר.

באטלר ואוליניק לא התרגשו והפכו את היתרון ל-91-97 בריצת 0-8 משלהם. הם הצליחו לשמור עליו במשחק אדיר של באטלר כל הדרך ל-97-105, 2:25 דקות לבאזר. 4 נקודות חשובות של באטלר הגדילו את היתרון ל-100-109 כשנשארה קצת יותר מדקה למשחק והצליחו לשמור עליו עד לסיום. הלייקרס קלעה 5 נקודות ב-4:30 דקות (05:01 עד 24.7) בשלב מכריע במשחק.

במיאמי באטלר היה עצום עם 40 נקודות (14 מ-20 מהשדה, 12 מ-14 מהעונשין), 13 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. אוליניק והירו (6 מ-18 מהשדה) קלעו 17 כל אחד, רובינסון 13 ב-12 זריקות וקראודר קלע 12 נקודות עם 8 ריבאונדים.

אצל הלייקרס לברון הוביל עם 25 נקודות ב-16 זריקות בלבד לצד 10 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-8 איבודים. מוריס (5 מ-11 מהשלוש) וקוזמה (4 מ-8 מהשלוש) קלעו 19 כל אחד, דיוויס 15 ב-9 זריקות עם 5 ריבאונדים ו-5 איבודים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
153 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Don
Don
05/10/2020 5:12:14

וואו!
איזה משחק.
איזה ג'ימי זה.
אני רועד כולי מהתרגשות 🙂

גיא הירוק
05/10/2020 5:18:54

מובטח להיט עוד ניצחון אחד לפחות (דה קרס התערב שאין להם 2 ניצחונות בסדרה)

גיא הירוק
05/10/2020 5:24:51

דה קרס חזק מכל קוסמוס. הוא מחזיק ברצפים שרוזנקנץ וגילדרשטרן מתקנאים בהם.

גיא הירוק
05/10/2020 5:17:43

נו, אז הספידו את מיאמי מוקדם מדי.
זה בלי אדאביו, בלי דראגיץ'.
.
תודה, רועי. זה לא קל לכתוב סיקור תוך כדי משחק.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
05/10/2020 5:19:59

ועוד של אוהד? בפיינלס? שעסוק בלצרוח על רובינסון והירו, להפציץ את הבלוג החי באנטי ניחוסים, ומדי פעם לוודא שדפיקות הלב לא מצריכות אמבולנס?

גיא הירוק
05/10/2020 5:23:25

האנטי-ניחוסונים (כל הזכויות שמורות…) של רועי הם מלאכת מחשבת.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
05/10/2020 5:25:56

לא זכרתי שאתה הקופירייטר. הייתי צריך לנחש.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
05/10/2020 5:18:49

תודה לרועי , שמסתבר שבכלל כתב את התסריט של המשחק אתמול בבוקר והעביר לסילבר. רק כך אפשר להסביר את המהירות של הסיקור.
אה, ואת זה שמיאמי ניצחו. בלי באם ודראגיץ'.
כמובן שחלק מרכזי במשחק היום הייתה בעיית העבירות המוקדמת של דיוויס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אה סידרו לדיוויס עבירות מוקדמות? הם לא הבינו זה היה צריך להיות שהלייקרס מובילים ב20 לפחות. לפחות הבוס מרוצה מעליית הרייטינג ועוד פרסומות אז לא יקבלו עונש.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/10/2020 9:13:47

ייפ שמעון,בול לנקודה,
גוד רייטינג=פלוס
ליגה מחורטטת

e.a sport
e.a sport
05/10/2020 5:21:07

וואוו
השאלה האם מיאמי יצליחו לשמור במשחקים הבאים על המלך והגבה עם 40 נקודות.

אם כן- מגיע להם בענק.

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 5:24:07

כמה רשמים מהמשחק:

1. דיוויס היה מנותק לגמרי, נכון, אבל בתחילת המשחק כשקראודר שמר עליו, במקום לחכות שהכדור יגיע אליו ולשבור את הראש איך חוסמים את המפלצת הזאת – הוא היה קרצייה במטרה לעצור את המסירה מלכתחילה. אם הכדור בכל זאת הגיע אליו זה מיד הפך לדאבל טים ודיוויס הוא עדיין לא לברון.

2. הירו ורובינסון ממשיכים להחטיא אבל היום הם לפחות זרקו לשם שינוי. עם הניצחון הביטחון יעלה ובתקווה שגם האחוזים. היה חשוב שהם לפחות ינסו.

3. הלילה ראינו את באטלר מעורה הרבה יותר בשמירה על לברון מבדרך כלל. עבד לא רע עם כמה שריקות צעדים, עבירות תוקף והגנה מעולה באופן כללי. שווה להמשיך עם זה.

4. על באטלר כבר הכל נאמר בפן השלילי (דווקא). לא סקורר, לא מנהיג, טראבל מייקר. הוא מאכיל אנשים כובעים בסדרה הזאת. היום הוא ליטרלי השאיר הכל על הפרקט וסיים עם שורה סטטיסטית מפלצתית. מה שיפה זה שהוא לא כפה את עצמו, ניהול משחק מדהים ולקיחת אחריות כשצריך. כמו שמצופה מהכוכב של הקבוצה.

זה הרבה מעבר לזה כשמדברים על באטלר. אנשים שוכחים שמיאמי היא קבוצה די חדשה בסך הכל ושחלק גדול מהשחקנים בגמר הזה לא ידעו מה זה NBA עד לפני שנה בערך. פתאום הם מוצאים את עצמם על הבמה הכי גדולה שיכולה להיות, מול הסופרסטאר הכי גדול בעולם ב-15 השנים האחרונות שמייצג פרנצ'ייז עוצמתי וכל זה קורה בלי שני שחקני חמישייה משמעותיים. קל לכעוס על הילדים האלה שמפשלים במאני טיים, אבל רבים וטובים מהם נכשלו.

ג'ימי מתחילת הסדרה מתעקש להזכיר כל הזמן שמיאמי לא באה להוות שטיח ללייקרס, שהיא יכולה. הוא אמר את זה לפני המשחק הראשון, ואחרי ההפסד הראשון, וגם אחרי ההפסד השני. היום באמת ראינו קבוצה שמאמינה יותר בעצמה, מתאבדת על כל ריבאונד ומסתכלת ללייקרס בלבן של העיניים, גם אם האחוזים לא היו טובים. עכשיו כשזה סוף סוף קרה נותר לקוות שמיאמי מסוגלת להוציא מעצמה עוד משחקים כאלה, ושבאם את דראגיץ' יחזרו להמשך הסדרה.

לילה טוב לכולם

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 5:38:26

כך או כך רובינסון יקבל את הדקות שלו כי השמיכה קצרה. אנחנו יודעים מה הוא יכול לתת וגם מה הן המגרעות שלו. הוא שחקן שחי על זריקות קאצ' אנד שוט אבל הלייקרס עושים עבודה טובה בשמירה עליו ולא מאפשרים לו כאלה. בוא נראה אם ספו ימצא את הנוסחה להשיג לו את הזריקות שהוא אוהב. פה ההיעדרות של אדבאיו משחקת תפקיד משמעותי – בלי לבדוק, הוא אחראי על לפחות 30% מהשלשות של רובינסון העונה עם החסימות שלו.

באטלר, מבחינה מקצועית, 12 רמות מעל האסלם. מבחינת תרומה לפרנצ'ייז הוא עוד לא שם אבל זה יגיע. אני בטוח שטביעת האצבע שלו תורגש גם אחרי שהוא כבר לא יהיה חלק מהארגון בזכות העזרה וההכוונה לצעירים וכל מה שהוא משדר. הוא מיאמי היט בכל רמ"ח איבריו וכיף גדול שהוא אצלנו.

גיא הירוק
05/10/2020 5:28:35
Reply to  D_Wade

המשחק הכי גדול של באטלר בקריירה.
ומה שמרשים במיוחד זה שמתבוננים בו משחק, ויודעים שיש לו עוד כזה בשרוול. זה לא איזה משחק בו הוא תפס יד לא הגיונית –
הוא עשה את מה שהוא עושה טוב, פעם אחר פעם, במלוא הכוח. זה היה מרשים לצפייה.
.
(ואת זה כותב מי שלא חסך מבאטלר ביקורת לאורך השנים. יש רגעים בהם אני בשמחה אוכל את הכובע)

shadow
shadow
05/10/2020 5:25:28

תודה על הסיקור אבל הסיקור שאני באמת מחכה לו בקוצר רוח הוא הסיקור של The Pro במיוחד על המפתחות של מיאמי אבל גם איך לברון לבד סחב את הלייקרס לניצחון.
אני בטוח שאם הוא יבקש עזרה מerez הוא יהיה מוכן לעזור לו עם זה.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
05/10/2020 5:26:56

אוליניק שיחק מצוין לדעתי

ארבל חילבה
ארבל חילבה
05/10/2020 5:28:07

לצערי, צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוליניק זה חבר שבר והאיש!שלי הלו תמיד אהבתי את הרוצח סדרתי הזה

דה שוט
05/10/2020 5:49:45

האיש שלך זה לא קראודר? מה נהיה?

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 8:20:09
Reply to  דה שוט

הוא מחליף אותם כמו גרביים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שניהם שברים מזמן מהימים בבוסטון. עוד אחד חדש שהצטרף העונה זה דילון ברוקס ממפיס

חגי "התותח" ניסני
05/10/2020 9:03:06

כולם היו בניו

אשך טמיר המקורי
05/10/2020 10:04:05

דילון ברוקס תותח על

ארבל חילבה
ארבל חילבה
05/10/2020 5:27:44

רועי, ולחשוב שלרגע חשבת לוותר על המשחק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באמת חטפו 7? 🙄

דה שוט
05/10/2020 5:48:54

הזוי בלתי נתפס

צ'יקו
05/10/2020 5:29:02

התאוריה של הגופיה ממשיכה להכות גלים. ג'ימי בסדרה אדירה. לאטס גו היט!!!
29.3 נק, 7 רב, 10.3 אס. 1.6 חט.
.
תודה רועי! אחלה סיקור וניחוסים מוצלחים. כן ירבו

ארבל חילבה
ארבל חילבה
05/10/2020 5:31:55

אני בניתי על ניצחון אחד של מיאמי בסדרה בזכות הצגה של באטלר. רואים שלבחור אין שום רגשי נחיתות, גם לא מול הדרים טים.
איזה כיף שההצגה הגיעה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תוצאה מפתיעה ומשמחת, אבל גם חד פעמית ולא משקפת – אין לדנבר סיכוי לעבור את יוטה.
.
תובנות מהרבע הרביעי:
הלייקרס נראו לא ממוקדים. לא בדיוק ברור לי למה.
באטלר היה מצוין.
רובינסון היה חושך, אני חושב שהוא נשאר על הפרקט רק כדי שהשומר שלו לא יעזור בהגנה מול ג'ימי.
טיילר הירו החצוף מתחיל להזכיר לי את מאנו.
קלי אוליניק גבר אמיתי. וחכם.
.
התחזית:
במשחק הבא אדאביו חוזר עם טריפל דאבל, ג'ימי ממשיך מאיפה שהפסיק הלילה (אצל תיבודו נהג לשחק שני משחקים רצופים, עם 7 דקות מנוחה ביניהם, ככה שיומיים מנוחה יותר מיספיקו לו), והסדרה בשיוויון. דייויס משתמש בטרנסלייט של הכרום כדי לתרגם את הופס לאנגלית, מתחיל למלמל "דה-שוט, דה-שוט", מטיח את האייפד שלו על כף ידו השמאלית של לברון, והאחרון נעדר מהמשך הסדרה. מיאמי גוברת על הלייקרס הפצועים וזוכה באליפות מדהימה. "אף אחד לא האמין בי… איזה חלום", פלט באטלר בדמעות בעודו נוטף שמפניה. "אף אחד לא האמין בי… איזה חלום", פלט דייויס בדמעות לאחר ש-80 נקודות שלו, במצטבר, במשחקים 5 ו-6, הספיקו על מנת לשכנע את הליגה לחרוג ממנהגה ולהעניק לו את ה-FMVP.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
05/10/2020 5:40:19

חתמתי, איפה משלמים?

MBK
MBK
05/10/2020 5:33:17

דוויס 26- בדקות שלו על המגרש
נעצר על 15 ו 5 ריבאונדים בלבד, זה מביך ולא מצופה ממגה סטאר
הלייקרס שיחקו מצויין בדקות שהוא נח, עלו ל 91-89 ואז הוא חזר
הוא ולברון הסריחו את הפארקט ברבע האחרון
צחנה שאין לתאר
הלייקרס קיבלה 19 מקוסמה ו 19 ממוריס, איזה בזבוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

הזרקת הווינריות של לברון לא עבדה היום?

NFS
NFS
05/10/2020 5:59:08
Reply to  MBK

ממש בזבוז. 9 שלשות הם הכניסו ביחד, רק שגרין עם 0 עגול ו-kcp הצליח דווקא יפה (שוב לזרוק מהפינה ולפגוע בצד הקרש).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מבסוט בשביל ציקו ורועי וגימי. תכלס 5 דק אחרונות ראיתי השמירה על גימי ממש בושה הייתה קליר פאת התקפה אחרי התקפה שהוא היחיד שקולע….לברון שכח את הדאבל טים על דמיאן הארדן ומורי? בטח יגיב משחק הבא 😂😂
השיקצה ברח בקלאץ לא להרוס לעצמו את האפקטיבי.
יש הסברים למשחק של דיוויס מחברי הטנש דווקא?
עוד 3 למנייק 😂😂
התחייבות בעינה עומדת. מיאמי מנצחת בסידרה גיא נותן לי כינוי לכל העונה הבאה וגראווטר שלי של האשך ושל יואל יהיה של גימי לכל העונה.

גיא הירוק
05/10/2020 5:39:09

גם ב-5 דקות שצפית במשחק, לא צפית במשחק?
לברון הסריח בקלאצ' כאשר הוא לקח על עצמו יותר מדי (כולל 2 ניסיונות ל-3 שלא קשורים לכלום).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה דווקא בסדר. אין לך הסבר מלומד על דיוויס?

גיא הירוק
05/10/2020 5:43:54

במחצית הראשונה הוא פשוט לא נכנס למשחק. ההיט הפתיעו אותו עם ההגנה שלהם, והוא איבד כדורים מיותרים, ועשה עבירות (לכן כמעט ולא שיחק).
במחצית השנייה, בדקות ללא לברון הוא דווקא חזר לעצמו,
האמת?
ברבע האחרון לברון עשה "דה שוט", וייבש אותו (ואת כל הקבוצה. לא משהו אישי…)

ברוך רובין
ברוך רובין
05/10/2020 5:47:30

ירידת מתח רצינית בגלל שאננות , הרבה אשמה על לברון שפשוט חירבן לנו את המשחק שוב ברביעי שהוכיח שהסטטיסטיקה שלו פשוט יותר חשובה לו מניצחון, איבודים זריקות מטווחים אסורים שהוא לא קולע, לא הגיוני שדיוויס לא יקבל כדור או שלא יריצו לו מהלך כל הרבע הרביעי וזה לא משנה בכלל העבירות תוקף ואיבודים שהיה לפני הוא כסקורר הטוב ביותר של הקבוצה.
.
הגנתית הלייקרס הסריחו את הפארקט ובמיוחד לברון ג’יימס לא יודע איך אפשר לצפות במשחקים ולהגיד שהוא מגן טוב, אוויר הגנתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא צריך רק איזה 2 3 היילייטים בחסימות ופרצוף כועס אחרי למצלמה לנרטיב של מחסל הגנתי בקלאץ ושהוא רוצח בערוצי התאגיד 😂😂
הכי הצחיק אותי שהירו עשה פרצוף של השיקצה למצלמה בסוף לא יודע אם זה היה טבעי או שהוא חיקה את השיקצה בצחוק

ברוך רובין
ברוך רובין
05/10/2020 5:51:59

לברון הבן זונה ייבש את דיוויס הערב בשביל הסטטיסטיקה ברבע הרביעי הניסיון שלו לכפות את עצמו על המשחק ושוב להפסיד לליקרס מגוכח , אין שום מצב בעולם שהוא לא יודע שעדיף שדיוויס יזרוק מאשר כל נגר אחר שיש לליקרס ז+ הנסיונות הפטתים שלו לשלושה ממרחקים שהוא לא קולע (1 למיליון) , דיוויס צריך לתפוס אותו בליקר רום ולהגיד לו בין זונה זקן אני הכוכב ואתה הכוכב המשני לא להפך, אני יכול לעזוב עוד שבוע וחצי ואתה תישאר פה להירקב כאילו זה פאקענג מינסוטה עם קוזמה, רבע רביעי אתה מריץ לי מהלכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אין מישהו אלפא וכוכב שלא רוצה פיינלס mvp. אני מדבר על כוכבים אמיתיים לא שחקנים חמודים טובים.
נראה לך שסטף לא נשרף שדוראנט זכה?
אז אצל לברון זה פי כמה כי הוא עסוק במורשת ובלאגסי.
יודע איזה בלתי נסבל מבחינתו זה אם ההייטרים יקראו לו מס 2?
אם הוא יסומן כמס 2? זאת מחשבה קשה לשאת עבורו גם אם יקרה בפועל.
הוא חייב נרטיב שהוא מס 1 שהוא הmvp שהוא הוביל לאליפות שהוא הפך את דיוויס למה שהוא היום. בלי כל זה זה אליפות חמוצה לא אליפות שמחה.
בדיוק כמו שדוראנט ספג קריאות שהוא רוכב על הלוחמים הוא לא היה מאושר כמו שציפה באליפויות כי הנרטיב חשוב לו זה גם למה היא עבר לנטס להוביל כמס 1 ללא ספקות.
הכוכבים הגדולים לא יכולים לסבול שמישהו מקבל את הבמה כמוהם או יותר מהם.
המשפט של רונדו שדיוויס משחק כמו השחקן הטוב בליגה שרף את השיקצה מבפנים.
אבל הניט חלשים מידי בשביל לעשות משהו. הם יעשו סולחה וינגבו ואז יהיה נרטיב שהמלך איחד אותם בקושי.
עכשיו זה עוד 2 משחקים למלך להפוך את הסטט ליותר דומיננטי

ברוך רובין
ברוך רובין
05/10/2020 10:33:34

אני מסכים איתך, כולם רודפים אחרי תארים ומוכנים למכור את קבוצתם בשביל סטטיסטיקה לברון קובי …

NFS
NFS
05/10/2020 5:39:36

סוף סוף כדורסל תחרותי. היה אחלה משחק.
.
ג'ימי באטלר במשחק לפנתיאון, חתר וחתר עד לניצחון.. Row Jimmy
.
https://youtu.be/7IX1Mky-EGs
.

I say row Jimmy row, gonna get there, I don't know
Seems a common way to go, get out and row, row, row,

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

😂😂😂 נתנו לו קליר פאת השמור רק למלכים אבל לקח את זה כמו גדול

דה שוט
05/10/2020 5:43:32

תודה רועי! או יותר נכון – בבקשה!
גיא צודק – זה משהו הדה קרס הזה.
אבל זה הכל בגלל שפאני מתעקש לרשום.
גיא – לברון ודייויס היום היו כמו זועבי וברוך מרזל.
ככה זה כשמייבשים חבר.
אל דאגה. יעשו סולחה וישאירו את הבירה בהרצליה (עירי).
.
נ.ב.
שמעון פגע טוב עם התזכיר לגילרי ולפרשים, אבל הם כנראה באמת התבלבלו: דייוויס עם 2 עבירות מהירות, שלישית מוקדמת, רביעית בפתיחת השלישי כולל 2 תוקף. וואו. אכן חיסול ממוקד.

דה שוט
05/10/2020 5:44:11
Reply to  דה שוט

הפרשים התבלבלו – היו צריכים לחכות ל-20 הפרש

גיא הירוק
05/10/2020 5:45:46
Reply to  דה שוט

אתה החמצת. לא כתבת בתחילת המשחק תגובה בסגנון ה-"דיו הפרשים באפור רוכבים"?

דה שוט
05/10/2020 5:47:29

אכן. אבל אין החזרים על תגובות בבלוג החי 🤷‍♂️ הלא כן?

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 8:23:15
Reply to  דה שוט

אההההה?
הרצליה פיתוח או הרצליה קיפוח?

דה שוט
05/10/2020 8:43:52

קיפוח 😀

D_Wade
D_Wade
05/10/2020 5:47:10

באטלר מעביר שיעורי ממבה מנטליטי, אם אתם מכירים מישהו שצריך

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
05/10/2020 5:55:53

ההפסד הזה על לברון שהרס את זה לרונדו, מוריס וקוזמה…
רונדו גדול על מיאמי, כנל לגבי איי די.
עצוב שקבוצה ברמה של מיאמי מגיעה בכלל לגמר.
גם בוסטון וגם הבאקס יכלו לנצח אותם בקלות, ואפילו אינדיאנה יכלה לנצח את מיאמי אם הם היו משחקים נכון על טי גיי וורן.
מיאמי היט 2020 = אלופת המזרח החלשה בהיסטוריה

צ'יקו
05/10/2020 6:18:31

לא מסכים. מיאמי היא קבוצה בכל מובן המילה. ההגנה היא קבוצתית. ההתקפה היא קבוצתית. היא בגמר בזכות ולא בחסד.
אינדי בחיים לא היו עוברים את מיאמי. המאצ אפ של מיאמי נגדם טוב יותר. מילווקי נכשלה בענק בזכות ההגנה הקבוצתית. וגם בוסטון כשלה בגלל הקבוצה שמיאמי מציגה.
היו יותר חלשות ויותר חדגוניות. קליבנלד של 2007 חוץ מלברון מי היה שם?

e.a sport
e.a sport
05/10/2020 6:03:09

שימו לב למגיב Shadow
שעל סמך משחק אחד החליט שלברון לא שחקן מוביל ולא מנהיג.
איזו שנאה מעורבת בטיפשות!

שמישהו יתייחס אליו כבר

shadow
shadow
05/10/2020 6:23:39
Reply to  e.a sport

חחחחח עוד אחד שממציא לעצמו דברים ואז יוצא להילחם בהם איפה רשמתי שלברון לא שחקן מוביל?
תקרא שוב מה רשום אם אתה צריך הסבר רק תבקש

NFS
NFS
05/10/2020 6:04:18

אוליניק היה מצוין, למרות שעדיין לא פגש זריקה שלא אהב.
הוא רק חייב בהגנה לצאת לשלשות בפינה, מוריס תפר אותן אחת אחרי השניה.
נאן לא שייך לענף, מקסימום הליגה הבלקנית (כלומר, הישראלית).
רובינסון קטסטרופה, אפילו לייאפ קריטי הוא הצליח להחטיא, ובאמת ראו שהוא כועס על עצמו.
הירו לא ממש פגע אבל שם סלים חשובים בסוף. זה שחקן שלא חשוב מה- חייב להיות על הפרקט ברבע הרביעי.

e.a sport
e.a sport
05/10/2020 6:06:31

כשקוזמה פוגע-
הלייקרס בבעיה.
מסוג השחקנים שכשהוא טוב השאר גרועים (הרגשה אישית, מאמין שגיא מסוגל להביא נתונים סותרים)

shadow
shadow
05/10/2020 6:25:26
Reply to  e.a sport

אתה מבלבל מתאם עם סיבתיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עברתי על הבלוג החי פנינים שם. היום פאני רתח כמו כל הפלייאוף איזו החתמה של שבר.
כיכבו גם דה שוט ושאדו שניגבו את הפרקט

e.a sport
e.a sport
05/10/2020 6:34:30

תגיד שאדוו,שיחקת פעם כדורסל?
מה אתה מבין (והנה משכתבת בזלזול והתנשאות על אחד מחמשת הגדולים ששיחקו כדורסל):

"…במיוחד על המפתחות של מיאמי אבל גם איך לברון לבד סחב את הלייקרס לניצחון.
אני בטוח שאם הוא יבקש עזרה מerez הוא יהיה מוכן לעזור לו עם זה"
אבל מה אפשר לצפות ממגיב שלא יקלע מהעונשין גם אם חייו תלויים בכך…

shadow
shadow
05/10/2020 7:41:07
Reply to  e.a sport

שיחקת ומתי שתרצה אני מזמין אותך לאחד על אחד שלוש על שלוש חמש על חמש מה שתבחר.
למרות שאני בסבירות גבוהה יותר מבוגר ממך אני בטוח שתלמד דבר או שניים

shadow
shadow
05/10/2020 7:41:18
Reply to  shadow

שיחקתי*

shadow
shadow
05/10/2020 7:42:56
Reply to  e.a sport

אגב תקרא בבלוג הכי את תגובה 8 ו 8.1 ואז אולי תבין.
בנוסף אפשר לעשות גם תחרות עונשין שם אני נותן לך בראש גם בעיניים עצומות.
מעניין באיזה שם הגבת פה בעבר יש לי תחושה מסויימת שכבר היינו בסרט הזה

shadow
shadow
05/10/2020 7:44:15
Reply to  shadow

החי*

e.a sport
e.a sport
05/10/2020 6:36:11

וכן,שקוזמה שהוא סוליסט פוגע-
משהו במשחק הקבוצתי לא זורם.

shadow
shadow
05/10/2020 7:46:15
Reply to  e.a sport

חחחח ברור זה קוזמה. איזו השפעה יש לו על הקבוצה ואני חשבתי לתומי שלברון מזריק לכולם ווינריות.
לא אמרת שהוא מנהיג? קוזמה לא סר למרותו של המלך?

ג'ט לג
ג'ט לג
05/10/2020 6:40:00

באטלר בא ללברון בסוף המשחק ואומר לו:
"You guys are in trouble"
כמובן שלא באמת אבל זה היה כלכך שווה לעצבן אותו.
משחק הבא יהיה בלואאוט ו/או מכות

צ'יקו
05/10/2020 6:52:00
Reply to  ג'ט לג

גימי העיר כל הזמן ללברון דיוויס ןרונדו. מת לדעת בדיוק מה היו החיוכים והדיבורים ביניהם.

Zivo
05/10/2020 6:50:22

אחלה סיקור מהיר ולעניין. בשם משכימי הקום בציון תודה ג'ימי. וואוו איזו תצוגה. שאפו. הציל את הגמר ועמד במילתו לזכותו ייאמר. משחק לפנתאון. עכשיו נשאר לראות כמה גדול הסיפור הזה יכול להיות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט לא הבטחת סיפורי זאגרב? רוצה לצחוק על הבוקר.
בלי קשר קח סיפור שלי.
אתמול שיחקתי בשכונה ושמרתי על ילד שעוד 2 3 שנים תראו אותו בטיוי כנראה, כשרון על עם כל החבילה ההתקפית. יש לו קליעה ודריבל יותר טוב מכל גארד ישראלי כבר היום. הוא בן 15 הפך אותי למטלית הוריד לי שלשות בלי הכרה על הפרצוף אחרי שנכנסתי לו לתחתונים והכל חלק שהרשת עפה למעלה על הסל. זה לא פעם ראשונה אבל אתמול הוא בער בטירוף. הוא צלף שלשות אימתני ודריבלר מטורף קוראים לו בשכונה הרקדן. הוא גם 1.85. הבעיה שלו שהוא ככ רך בהגנה ממש כרמלו ואני תמיד יורד על ההגנה שלו אומר לו עם הגנה כזאת תגיע לליגה למקומות עבודה. קיצר היה איזה טמבל חדש 1.90 שחשב שהוא יכול לשמור אותו יותר טוב ואמר לי תן לי לשמור אותו….
מהלך ראשון שלו עליו ריקוד סטייל אייברסון והעיף אותו על הטוסיק לרצפה חחח וחצי מרחק רק רשת. אחכ 2 שלשות על הראש ואנחנו צחקנו. הוא קירצף אותנו אתמול כמו גימי אבל הבאנו עליו בסוף דאבל טים😂😂 האחרים קלעו אבל והוא ניצח את כל המשחקונים.
הוא הפיל גם את גמייקל גרין על הטוסיק. מסתבר שגמייקל גרין חשב כל הזמן שהוא בן 20 😂😂 הוא אמר לו מה אתה בן 15 יא זין 😂😂

דה שוט
05/10/2020 8:52:05

חחח גדול בן 15 מנגב אותכם? 🤦‍♂️ ישר לתת לו אחת…
שוב אתה משקיע בהגנה?! רק שהבן לא יראה שלא תקלקל אותו. בסוף תהיה דני גרין. עזוב הגנה שים נקודות על הלוח, תן לג׳מייקל שישמור 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אף אחד לא רוצה לשמור אותו כי הוא מרקיד לא סתם קוראים לו הרקדן. הוא גם רך נמנע ממגע ובקושי חודר רק ממטיר מה3 ומטר מאחורי 3 עם סטפבק. לא פראייר.
המבנה גוף שלו רחב כמו שלי זה לא איזה ילד צנום מסכן. נראה בן 20 באמת ועוד עם גשר בשיניים 😂😂
אני אוהב לשמור עליו דווקא מוציא 200 אחוז ממני מכניס אותי יותר לכושר ומשפר לי עבודת רגליים. יש גם קיירי שהוא מרקיד ומשחק בליגה א גם עליו אני בדכ שומר. החברה לא אוהבים לשמור עליהם צריך לעבוד קשה אי אפשר לעשות להם סימונס.
שבת ואתמול ניגרתי כמו דני גרין מה3 אבל בחדירות לפחות השחלתי וכמה אס יפים.
אגב ניגבתי אותו כמה פעמים גם שלא תחשוב הוא היה חצוף בהתחלה שהתחיל לשחק איתנו בהכרות הראשונה הוא טיטרש עליי ונוגב רצח אחכ נעלם להמון זמן מסתבר היה עם רגל שבורה ובמשחקים שהוא ניגב הוא היה צועק לנו נו אתם משעממים אותי אין אפילו אתגר מה זה חבורת זקנים אני מרגיש בית אבות.
הוא אדיש ורך כמו וויגינס נתתי לו כמה טיפים לשיפור. כל פעם שאני קולע עליו אני צועק לו ליגה למקומות לעבודה😂😂

דה שוט
05/10/2020 10:00:53

אחרי הפרישה – לפני שנתיים – שחקתי בליגה למקומות עבודה. זה לא כדורסל שם – זה UFC
דיברתי עם הקומישינר לא מזמן, בכה שאין לו ליגה השנה. הצעתי לו שיעשה "באבל" לליגה שלו, אמרתי לו שיכניס את כל הקבוצות לאיזה מתחם של בית ספר תיכון (ששם משחקים) – יביא לשחקנים הספקה קבועה של פיצה, קוקה קולה וסיגריות – ויש לו אחלה ליגה.

דה שוט
05/10/2020 10:01:17
Reply to  דה שוט

אחרי הפרישה – עד לפני שנתיים…
פרשתי לפני 500 שנה

אשך טמיר המקורי
05/10/2020 10:09:06

גשר בשיניים?
זה הוא במקרה?
comment image

Berch
05/10/2020 7:11:31

איזה בשורות משובחות על הבוקר.
לפעמים הגיבור (הירו) הוא המנצח, לפעמים המשרת (באטלר) הוא הרוצח.
תודה על הסיקור המוקדם, הבייתיות עובדת. לפחות לבאטלר
🙂

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 8:25:22
Reply to  Berch

ומה עם הדב?

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 8:24:59

בוקר טוב לכולם.
מי מת?

דה שוט
05/10/2020 8:52:41

ראית ליברפול?

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 9:00:37
Reply to  דה שוט

אני אחרי 3 שעות 5 משחקים פתוחים אחד בתוך השני, כבר לא זוכר מי הבקיע למי 🙂
מי שם תרביעייה הפולני או מולר? למה זלעטן כבר לא משחק 3 משחקים ברצף?
הוא פצוע?
כן הפריימרליג נראת מרתקת בתחילת העונה, מי מהדגולות לא הפסידה? ליברפול, סיטי, צלסי, יונייטד נהיו ברווזים במטווח?
אבל אל תדאג, ליברפול או הסיטי יצאו מזה מהר וכמו שהבירדמן אמר, פרצוף תינוק יעוף עוד כמה משחקים והלוואי שיקח את דה חרטא ואת פוגבבור….
ראית את הגול של כארים? איזה יופי של פריצה וגול. ריאל משעממת אבל גם יעילה.
זהבי לא שיחק כל כך טוב אבל בישל את הראשון. נראה כמו חתונה משמיים שם בהולנד.

דה שוט
05/10/2020 9:05:09

גדול אתה, אני לא הצלחתי לעקוב אחרי הכל. דה חאה זה חרטא עוד מהגולים שחטף מסבא רונאלדו במונדיאל ברוסיה 😀 מה זה להוביל 1 ולחטוף 6 ועוד ממוריניו? סון חשב אתם צבא הצפון 😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 11:02:06
Reply to  דה שוט

WE DE NORTH
🙂

Smiley
05/10/2020 9:06:22

הכוכבים הסתדרו היום בשורה עבור מיאמי ובאטלר. באטלר במשחק חייו עשה היום הכל. קשה לי להאמין שהוא מסוגל לתת עוד 3 כאלה (בזמן שהלייקרס מסריחים) כדי לעשות סנסציה
לא כל יום דיוויס יהיה בבעיית עבירות ופשוט יסיים עם אפס השפעה על המשחק. ועדיין זה היה קרוב וההיט ניצחו בשיניים.
.
בפינת הקונספירציה – דיוויס לא באמת נכנס לבעיית עבירות… הוא רצה להראות ללברון (אחרי הדקה האחרונה במשחק 2) שאי אפשר בלעדיו (ובחדר הלבשה הוא כנראה דרש FMVP ארת הוא עוזב כשחקן חופשי) ולכן החליט שהיום הוא במשחק חלש…

דה שוט
05/10/2020 9:48:00

הסבר קצר על מה שקורה בסדרה הזאת, למי שלא רואה את זה, אם תרצו – מורה נבוכים.
.
באמצע הרבע השני של משחק 2 היו לאנתוני 30 נק' עם 16-14 מהשדה. לברון, שאז היו לו 19 נק' בלבד, הבין שזה עלול בקלות להתפתח למונסטר-גיים של דיוויס עם 45 נק' – מה שהיה מכניס אותו לפיגור שממנו ספק אם היה יכול לחזור – בקרב על ה-FMVP. חשוב לזכור שאנתוני הוביל עליו גם במשחק 1. אז לברון הגיב מהר. כי הוא ווינר!
הוא ורונדו ייבשו את אנתוני וחיסלו לו את הסיכויים למונסטר-גיים שובר שוויון, וכך השאירו את הקרב על ה-FMVP פתוח. לברון ידע שיהיה לזה מחיר, כל העולם ראה את זה. מבטיח לכם ש-24 שחקנים ו-6 מאמנים של שתי הקבוצות ראו את זה.
את המחיר ראינו במשחק 3. מי זוכר את אנתוני כל כך חלש בלייקרס? צל של עצמו. הסתבך בעבירות, לא חיפש את הסל. 13 מתוך 15 הנקודות שקלע אתמול (אולי אולי 11) נקלעו כשלברון היה בחוץ. אז, ברבע השלישי, הוא גם קצת התעורר. לא מספיק. הוא לא שכח ולא סלח.
.
לברון ווינר. השאיר את הקרב חי ופתוח. נכון, על הדרך הוא נתן למיאמי משחק, אבל זה מחיר ששווה לשלם (ותודה לבאטלר על ערב בלתי נשכח, איזה מיד ריננג' מאדר פאקר! ככה מנצחים משחקים). עכשיו יעשו איזו סולחה, מאורגנת או לא – כולם צריכים להבין שחייבים לרדת מהעץ. אז מה יהיה? לצערי – אם אתנבא באמת – ייצא הפוך! הרשע ופאני סטאף הפכו אותי ל-דה קרס. אז אחסוך מכם בשלב זה את הספויילר – ואולי אתן אותו מחר בפריוויו, כמו תמיד.
בסלומון היל ננוחם.

אשך טמיר המקורי
05/10/2020 10:12:03
Reply to  דה שוט

תודה על הסיקור

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 11:17:46
Reply to  דה שוט

מעניין שכל העולם בשקט עכשיו….
שומעים כל איוושה.

דה שוט
05/10/2020 13:28:05

חחחח בדיוק! הגדרה מעולה

אשך טמיר המקורי
05/10/2020 10:12:26

רועי תודה גם לך על הסיקור האלטרנטיבי

דה שוט
05/10/2020 10:37:35

😂😂😂
תראה אצל מנחם את הסירטון ששלחתי לרבי מהופמן. ותחזור לבלוג החי – גם שמעון ויואל מבריזים – הרגתם אותנו 🤦‍♂️

אשך טמיר המקורי
05/10/2020 10:44:16
Reply to  דה שוט

אני סיימתי עם משחקי הלייקרס לעונה גם אם ההיט יובילו 3-2 ו-20 הפרש בכניסה לרביעי

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 11:16:44

חבל מאד
קיצוניות זה לא טוב.
TAKE IT EASY MAN

Yp
Yp
05/10/2020 10:32:59

בוקר טוב ומברוק גדול לרועי על הסיקור ועל הנצחון
1.אני אכן צופה , אבל ממעט להגיב .
2.מיאמי קמו מהקבר והוציאו אותי שלול הבנה , התחזית שלי לסדרה היתה טאטוא חד משמעי.
3.באטלר במשחק היסטורי הראה שכנראה אנחנו מעריכים אותו הערכת חסר.ריילי הוכיח חד משמעית שבראנד שלול הבנה עוד יותר ממני.
4.הלייקרס עדיין בעדיפות ברורה , אבל :
5.לפני כמה ימים שאלתי שאלה רטורית פה באתר : איך אליפות בלי fnvp תשפיע על המורשת של לברון . נהניתי מאד לקרוא את התגובות , אבל איש באמת לא פיצח למה התכוונתי .
6.השאלה נבעה מתובנה שיש לי עוד מתחילת העונה , שמבחינת לברון אליפות בלי fmvp פוגעת לו במורשת יותר מאשר אי זכיה בכלל . המאבק שלו הוא במייקל,אז ההסבר לכך הוא מובן מאליו .
7.לתומי חשבתי שהענין סוכם עם דיוויס ושדיוויס קיבל את זה בהכנעה .
8.אחרי משחק 1 היה ברור ש-7 לא התקיים , ויתחיל עימות סמוי על התואר האישי , ואז גם שאלתי את השאלה .
9.במשחקים 2 ו-3 ראיתי מה ששחקן העבר רואה ובמקרה הזה אני חושב שהוא לא טועה ומטעה.
10.יש פה סדק קטן שמיאמי יכולה להשתחל דרכו . אם ההנהלה של הלייקרס לא תכנס לעובי הקורה העניינים יכולים מאד להסתבך ללייקרס . לדעתי יאלצו את דיוויס לישר קו , אפילו במחיר של עזיבה שלו בפרי אייג'נסי .
11.זה מציג באור אחר את הזוגיות של קרי ודוראנט . אני מזכיר לכם , שבגמר 2018 אחרי משחק 3 היה ברור שקרי איבד הרבה נקודות מבחינת התואר האישי.במשחק 4 כל הקבוצה עבדה כדי שיהיה לקרי משחק גדול ודוראנט זרם עם זה וכמעט לא זרק.

דה שוט
05/10/2020 10:35:57
Reply to  Yp

+ 100
מעולה יוסי, בעיקר על סטף ודוראנט. אולי הם היו חברים יותר טובים ממה שחשבנו.
תגיב יותר 🙂

Yp
Yp
05/10/2020 10:55:09
Reply to  דה שוט

אהלן לשחקן העבר
רוב העונה הייתי מגיב די הרבה ואפילו פרסמתי כמה פוסטים . אני מקווה לחזור לעצמי בהמשך , בשבועות האחרונים לא הייתי בכושר טוב .
לגופו של ענין , במהלך השנים שלהם באוק. הקבוצה יצרה נאראטיב שקווין וראס חברים טובים מה שהתברר בדיעבד כהפוך לגמרי מהמציאות . במקור מי שחשף את זה היה רג'י ג'קסון וזה עוד בזמן שקווין היה בקבוצה , אבל זה הושתק מהר מאד .
גולדן לא ניסו ליצור שום נאראטיב של חברות מלאכותית , הם היו לגמרי עניניים , הדבר היחיד שענין אותם היה לזכות בטבעות.הם דגלו בגישה שהטבעות הן יחסי הציבור הכי טובים לקבוצה.המצחיק הוא שהתפרסם שנים לפני החבירה המפורסמת שבמונדובסקט של 2010 נוצרה חברות קרובה בין סטף , קווין ואיגי שהיו בשלוש קבוצות שונות על רקע היותם אנשים דתיים שהתפללו ביחד בכנסיה במשך כל התקופה שהסגל הזה היה יחד.

דה שוט
05/10/2020 11:10:07
Reply to  Yp

בדיוק! אתה מחזיר אותי לעצבות שתפסה בי כשדוראנט עזב את סטף. הם היו לדידי הזוג הכי מהנה בכדורסל. שני אנשים גדולים שידעו לא להילחם אחד בשני מעבר למה שהמקצוע מכתיב. בחזקת ״קנאת סופרים תרבה חכמה״

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 11:15:28
Reply to  דה שוט

זה היה יותר מזה, סטף פשוט ויתר וזז הצידה וזו גדולתו. אם יהיה לו עוד טייטל (רביעי) ולברון יפשל…..

דה שוט
05/10/2020 11:53:58

נכון. חלק מזה היה גם שאריות של הטראומה מפיינלס 2016

אור
אור
05/10/2020 12:18:24

דה שוט, אני רואה שכת המאמינים שלך צוברת תאוצה..

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 12:49:43

מאמינים אדוקים מימי הקורונה העליזים.
אבל יש לנו כבר צדיק אחד שיכפר על כל עוונותינו.

דה שוט
05/10/2020 13:20:58

רק עיוור לא ראה את הפרצוף של דיוויס בסוף משחק 2,
כל בר דעת יכול היה להבין מאיפה זה בא
אל תדאג – ברגע שאני אומר נעליים או סטיב קר – הכת מתפזרת (אולי שמעון נשאר כדי לשמוע על הקרואטי, זהו פחות או יותר)

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 13:57:30

זה לא רק הפרצוף אלא הדרך לספסל וזה שלברון היה צריך לתפוש אותו חזק ולחבק אותו בנסיון להרגיע. הוא היה נסער.
חב אשוט יה קרוע-טי-טי פופה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

הלו הלו אני אמרתי את זה עוד ב2011 למה לברון הפסיד טבעת. אז המצב היה גרוע יותר . לברון אז היה חייב טבעת בלחץ מטורף והוא ראה את וויד הולך לקחת fmvp ולהיות מס 2!! האוהדים היו הורגים אותו אז הוא חירבן את ההיט בתת מודע וגם במודע.
אני אמרתי לפני תחילת הסידרה שאם יש סיכוי זה זה. אפילו אמרתי מה ספולסטרה צריך לומר במסיבת העיתונאים בסידרה על מנת להוציא את השיקצה מאזור הנוחות, כמה רפונים צחקו עליי.
הוא לא אמר כלום כי לפסיפלורה אין ביצים לזה אבל רונדו עשה את העבודה במקומו
"דיוויס משחק כמו השחקן הטוב בליגה…." זה עלבון למלך.
המלך בדכ היה משעה אותו ואת דיוויס הבעיה שדיוויס בשנת חוזה ויכול להשאיר אותו עם קוזמה אם לא יהיה שמח.
הם צריכים לשחק על הקלף.
המשפט של ספולסטרה צריך להיות לברון ענק אבל אנתוני דיוויס וואו מן וואו הוא ככ בלתי עציר השחקן הטוב בעולם…
זה מיינד פאק למלך.
המלך עסוק במורשת. ייתכן ויבלע את זה אבל הוא יסבול.
אגב זה גם היה המאבק בין קרי לדוראנט אבל הם פחות מורשתיים ואלפא מהתאגיד

Yp
Yp
05/10/2020 11:02:54

אהלן שמעון
אכן אמרת . אני הייתי בטוח שדיוויס מבין את ההיררכיה אבל מסתבר שלא . לגבי סטף וקווין תקרא מה הגבתי לשחקן העבר .

דה שוט
05/10/2020 11:11:47

בול!
אבל אני עדיין לא סגור עם עצמי באיזה צד רונדו. הוא נחש לא קטן. ראה התסרוקת

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 11:13:54
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה כל משחק משנה תספורת בסוף לברון יתרגז שרק לו אין מספיק שיער לעשות קוקיות…

דה שוט
05/10/2020 11:23:41

חחחח לברון האוס

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 11:12:42

אתה לא באמת מאמין בזה צדיק….
אבל זה משעשע מאד.

אור
אור
05/10/2020 10:38:06

אז מה, באטלר FMVP?

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 11:11:15
Reply to  אור

הלוואי
מגיע לו!

דה שוט
05/10/2020 13:18:58
Reply to  אור

רק אם יזכו בטבעת 🙂

asaf
05/10/2020 10:53:46

תודה רועי. האמת שעכב השעה ושני המשחקים הראשונים לא קמתי הפעם והופ פתאום ההיט מנצחים. יש עניין.
ראיתי רק תקציר מורחב הפעם, באטלר מצוין כבר משחק שני אבל בשביל להיות FMVP כידוע לכל אתה חייב להיות בצד המנצח של הסדרה…

דקסטר
דקסטר
05/10/2020 10:58:27

-לברון שוב מוכיח שלא משנה כמה תארים אישיים יקח הוא לא יגיע לרמה של ג'ורדן
-אני לגמרי קונה את תאוריית ה FMVP לצערי. יש הסבר אחר לכך שלא מאכילים את דיוויס בכל הזדמנות??
-ואם כן יותר מדי מחשיבים את השחקנים המשלימים של הלייקרס כשדייויס טוב גם הם טובים, לא להיפך
-קרוסו, KCP, רונדו, גרין.. כמה מהם בכלל עולים חמישייה אצל דנבר\מיאמי\קליפרס\בוסטון? רק אצל הלייקרס הם שם דבר
-אני באמת לא מבין את ההשבתה של שחקן עם 4 עבירות על הספסל. יש משחקים שאסור להוריד שחקן גם לא לדקה זה עוד יותר מתסכל אותו. צריך לתת לו לשחק עד הסוף ושהוא ישבור את הראש איל הוא משחק עם 4 עבירות. ברגע שהוא ייצא עם 6 הוא ירגיש יותר טוב מאשר שהמאמן משבית אותו על הספסל.
-אם הלייקרס חושבים שהם כזו קבוצה גדולה ושהם יורידו את הרגל מהגז והכל יבוא גם ככה הם טועים. זו קבוצה מוגבלת ומוזרה. כשהיא ב 100 אחוז ריכוז היא נראית מעולה, וכשהיא ב 90% ריכוז היא נראית קבוצת יורוליג.

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 11:10:39
Reply to  דקסטר

מספיק להסתכל על הפנים של AD בסוף המשחק השני בשביל להבין כמה הוא היה מתוסכל.
לא יודע אם הוא ממש יובש בכוונה אבל אם לברון לא יוריד את האגו ויתחיל שוב לשתף את את הגורפי כמו שצריך, הטבעת הרביעית בסכנה. וכמו שנאמר, יכול להיות מצב בו הגרופי יעזוב כי כל קבוצה תתן לו מה שהוא רוצה ואז ללברון וברוני מתוקי לא יהיה שום דבר ב LA.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/10/2020 12:12:22
Reply to  דקסטר

ברור לברון הנבלה ייבש אותו כל הרבע הרביעי ודיוויס חופשי, שום תרגיל לא הריץ לו

שחר אלוני
05/10/2020 11:03:51

משחק חושך מצרים של הלייקרס בעיקר דייויס. נקווה שדבר כזה לא יחזור, 20 איבודים מתוכם 10 ברבע הראשון, חגיגה. והגנה מבולבלת ולא קיימת. היו להם כמה כאלה בעונה הסדירה. נראה מה יהיה בהמשך

שחר אלוני
05/10/2020 11:05:21

קבוצה טובה היתה מובילה על הלייקרס 50-20 באמצע השני. יצאו בזול

etayef
etayef
05/10/2020 11:12:54

מגיבים בהופס: דיוויס קולע יותר מלברון – ניצחון של דיוויס, דיוויס קולע פחות מלברון, הפסד על לברון.
כל הכבוד לג'ימי, אני אוכל את הכובע אחרי שאמרתי שהוא לא סופרסטאר, הוא ללא ספק סופרסטאר לסירוגין, צריך ממנו עוד משחק דומה לפחות.
ההיט החליטו להמר על דאבל על דיוויס והשתלם, הקלעים של הלייקרס לא היו מספיק אפקטיביים.
מלבד זאת, משחק ראשון שללייקרס אין המון הזדמנויות שניות מריבאונד, כלומר משחק אגרסיבי יותר של ההיט, או הירדמות של הלייקרס.
במשחק הבא ההיט חייבים להחזיר מישהו מהפצועים, כי יהיה קשה לג'ימי לקלוע אותה כמות.
מילה אחרונה לבכייני השיפוט – לדיוויס היו 3 עבירות מוקדמות, אפשר לסתום עד סוף הפלייאוף עם הקיטורים.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/10/2020 12:14:29
Reply to  etayef

דיוויס זה הסקורר הטוב בלייקרס החם ביותר ויש כאלה שיגידו הטוב בעולם כיום, למיאמי אין שום מאצאפ עליו הוא קולע עליהם באחוזים לא הגיוניים , לא הגיוני שלברון לא מריץ לו מהלך אחד ברבע הרביעי (וזה לא בדומה למשחק הקודם שהיה דאבל טים עליו), לברון שוב שיחק בשבילה סטטיסטיקה האישית והפסיד את המשחק

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 12:52:44
Reply to  etayef

יש לי כמה כובעים משומשים במצב טוב, אתה יכול לקחת אם אתה רעב.
הכנתי במיוחד אם סטיבו יגיע לגמר אבל יצא שצדקתי והוא עוד צריך להתבגר….
אני אכין עוד כובע בתחמיץ ושמן זית לשנה הבאה בירושליים הבנוייה.

דה שוט
05/10/2020 11:26:04

נ.ב.
משחק ראשון (!!!) בבועה שמיאמי באו ללא נעליים צבעוניות. אף אחד!
גיא וגילרי – אני סולח לכם
🙂

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

מתנצל בפני כל אוהדי הלייקרס. ההפסד הזה שלכם הוא עליי, ועליי בלבד.
בזמן המשחק ישנתי לי בנעימים במיטה ורק כשהתעוררתי בבוקר גיליתי ששעון היד שלי היה מכוון ישירות אליי. ממש כך. האגו של השעון הפנימי שלי ניסה לייבש את התחרות של השעון החיצוני והמאבק הזה דפק את הלייקרס ברמה הכי בסיסית שלה. כל אדם בר דעת שרפרף על דף הויקיפדיה של פסיכולוגיה יונגיאנית יגיד לכם שאני צודק. במיוחד אם השם שלו הופיע פעם על ברכת יום הולדת לחבר בעבודה שהוא לא ממש מכיר אבל לא היה נעים לו לא לחתום ולהרגיש בחוץ.
יותר מזה, מסתבר שבלי לשים לב לבשתי באותו זמן את התחתונים בצבע ורוד פסטל שאני שומר לאירועים חגיגיים. אז כבר לא היה סיכוי ללייקרס. זה פשוט מדע.

דה שוט
05/10/2020 11:52:24

נראה לי שישנת עם נעליים זרחניות. אין הסבר אחר

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  דה שוט

לישון עם נעליים? מה יש לך?
תחטט ברשימת תיאוריות הקונספירציה ההולכת וגוברת שלך, בטח יש משהו הגיוני יותר.
אולי אני אנטישמי ורוצה למנוע מישראלי להגיע ל-NBA, חשבת על זה? יש לי שיער פנים…
וחשבתי שתשמח. סוף סוף אני לוקח אחריות על גורלי ומשיג שליטה בחיים על דברים שמחוץ לטווח ההגעה וההבנה שלי. העולם הגיוני שוב. נרדמתי ולעולם לא תעירו אותי שוב. תוכיח שאני טועה.

דה שוט
05/10/2020 12:06:14

״אנטי-ישראלי״ ו-״להגיע לפלייאוף״ חוץ מזה הכל נכון

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  דה שוט

אז שמתי את השעון לכיווני, אז לבשתי תחתונים בצבע ורוד פסטל, אז הלייקרס הפסידו, כי אני אנטי ישראלי שמנסה למנוע מעצמי להגיע לפלייאוף?

דה שוט
05/10/2020 12:55:56

חחח אתה בכיוון 👍👍

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 12:55:56

מעורר מחשבות
שיער פנים? אני חשבתי שאתה בסך הכל ילד בן 10 אבל אם הגעת לפרקך אתה צריך להחליט, להתגלח או לא להתגלח….
זו השאלה
ואם אתה רוצה להיות היפסטר זה סיפור אחר.

דה שוט
05/10/2020 12:56:39

אולי הוא סלומון היל

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 12:58:58
Reply to  דה שוט

לא חושב
היל יודע מהופס קו איי אלללל?
אולי סמואל דו יודע אבל הוא כבר מזמן לא איתנו ולא איתם.
גם לא שמואל ב'.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal

מה? אני לא עוד בוט של עידו גילרי בדיוק כמו Thog, גיא, פאקו, אור, קפטן ביפהארט, YP, עידו מוריה, מנחם לס, רועי, חגי, דה שוט וצ'יקו?
האם יש באמת אתר או שאתה מדבר אך ורק עם בוטים שנועדו לבזבז לך את הזמן?

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 14:00:38

מי אמר שאתה בוט ומי אמר שטוג פיקטיבי? חלילה וחלאילה וחס ושלום.

captain beefheart
captain beefheart
05/10/2020 11:28:29

בפרפרזה על דברי לארי בירד: היום ראיתי את מייקל ג'ורדן בתחפושת של ג'ימי באטלר.
נכון – הוא לא שילשל על היריבה 63 נקודות אבל הוא סובב אותה על האצבע בכל אספקט של המשחק. כל הסלים שלו היו חשובים באותו רגע, בלי מזליקו ובלי סלי גרבג'. ואם אינני טועה – גם בלי אסיסטים אליו. הכל היה עבודה שלו. זה לא הפריע לו לבשל אסיסטים גם יפים וגם חשובים לאחרים. את הריבאונדים נגיד שחלק מהם הוא אסף מהרצפה.
אבל זה היה בעיקר המבט הג'ורדני בעיניים. מי שראה את מייקל בזמן אמת מכיר את המבט הזה שאומר I RULE YOU.
זה כנראה ייגמר ב-4:1. אבל עכשיו כבר אפשר לקוות ל-4:2 שישמור על כבוד הסדרה.

דה שוט
05/10/2020 11:51:47

+ 100
היה לו את המבט, כבר בראיון לפני המשחק הוא קיפצץ, לא הצליח לעמוד. אתמול גם ראינו שוב את נשק יום הדין ברגעי האמת – המידריינג׳. וורקס אברי טיים.

אור
אור
05/10/2020 12:16:51
Reply to  דה שוט

ג'ימי סיפר שלברון אמר לו ברבע הראשון "you're in trouble" אז הוא החזיר לו בסוף המשחק.
מניח שזה לא מה שגרם לו פתאום להוריד 40 נקודות אבל משעשע.
.
בכלל, אני חושב שבאטלר לא היה כזה טוב כל הפלייאוף כמו שעושים ממנו (למרות המנהיגות, ההצלחה הקבוצתית ושהוא האולסטאר היחיד שם) אבל מגיע לו כל הכבוד על התצוגה האדירה הלילה. אני מנחש שזה לא יחזור על עצמו

דה שוט
05/10/2020 12:58:34
Reply to  אור

והכל בלי שלשות. נתן הצגה, אבל אכן יתקשה לשחזר. ישימו עליו דאבל טים

אור
אור
05/10/2020 13:10:39
Reply to  דה שוט

ברגע שדייויס יחזור לעצמו יהיה קשה לבאטלר. אם שמו עליו את מוריס ולברון הוא חדר ודייויס לא חיפה כמו שצריך ואם זה היה אחד הגארדים הוא זרק מעליהם.
לא חושב שישימו עליו דאבל טים וזה מתקשר גם לזה שהוא לא צריך לזרוק שלשות, ברגע שהוא אגרסיבי, מאיים להיכנס לסל וביום קליעה טוב נוצר לאחד ממאה הקלעים של מיאמי החצי מטר שהוא צריך בשביל לקבל את המסירה מבאטלר ולקלוע שלשה. אם אני הלייקרס אני ממשיך לנסות לעצור אותו באחד על אחד ושיזרוק כמה שהוא רוצה כל עוד הקשת מכוסה כמו שצריך.
.
לדעתי אתמול ראינו למה כאשר דייויס במשחק בינוני או רע זה יותר משמעותי מלברון במשחק בינוני אבל זה לפעם אחרת…

דה שוט
05/10/2020 15:51:54
Reply to  אור

+ 11
מסכים, לא חייבים מיד דאבל טים – אולי דיוויס היה מאט אותו – אבל לא בעייה ליצור חילוף. אז אולי ביום כמו היום – כדאי לנסות להוציא לו את הכדור מהידיים. הבן אדם קלע ב-70% מהשדה!!!

דוקטור רזי הופמן
05/10/2020 12:57:22
Reply to  דה שוט

אברי בראדלי
הוא חסר
הוא זכאי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 14:26:37

אני באמת אשמח לראות תמונה של המבטים שדייויס דפק ללברון. בינתיים מבחינתי הכל מתחת לפני השטח, לא ראיתי עדות מוחשית לזה.

דה שוט
05/10/2020 15:50:18

https://telechargementfilmhd.com/report/duywgduywqfg-ok4/
30:15
דיוויס מבקש פעמיים את הכדור, זה אינסטינקט, הוא רוצה לקלוע עוד סל. ברור שלא היה זורק.
תראה את הפנים שלו בדרך לחדר הלבשה, את שפת הגוף עם לברון, הוא לא מסתכל עליו ומנסה להתקדם, גם לא עונה לו.
אלף בית של גימל דלית

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 16:11:55
Reply to  דה שוט

תודה.
אם כך, זה לחלוטין מה שזה נראה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Reply to  דה שוט

היי, זוכר שאנתוני דייוויס הסביר בדיוק למה זה וזה לא היה קשור לשום דבר ממה שאתה אומר (https://www.essentiallysports.com/nba-news-we-were-both-frustrated-anthony-davis-openly-accepts-his-disagreement-with-lebron-james-in-game-2/)?
זוכר שפעם קודמת שטענת בדיוק אותו דבר לגבי גולדן סטייט וקפצת על משפט שווסט אמר שהקבוצה מתמודדת עם דברים שלא הייתם מאמינים ואז התגלה שהוא התכוון לזה שעובד של הקבוצה חטף דלקת קרום המוח והכניס את הקבוצה לפחד (https://www.cbssports.com/nba/news/warriors-overcame-a-serious-meningitis-scare-last-season-before-winning-nba-title-per-report/)?
זוכר שאמרנו שנביאי קונספירציות הזויים פוגעים במהלכים חיוביים שיכולים לקרות וביכולת להבין באמת את העולם?
ד' זה לדמגוגיה ו-א' זה לשקרים?

עגל
עגל
05/10/2020 15:27:12

ברוך עכשיו קראתי מה שקראת בסוף הבלוג החי.
עם היד על הלב, כמה מהמשחק באמת ראית?
יש לי הרגשה שבדיוק את ה-5 דקות האחרונות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/10/2020 16:14:10

אגב, אם אני מיאמי אני מאוד מאוד מוטרד מהזריקות של מוריס מה3.
לא רק הוא.
הלייקרס זרקו היום ככ הרבה זריקות פנויות מהפינות ומהטופ אוף דה קי.

דן רוזנבלום
05/10/2020 19:17:23

The Mental Aptitude is Volition.